reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

reklama

Môj názor - neberte mi ho...

Fotky...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Fotky...

...ktoré som nestihol vložiť do predošlého článku :

  • 9. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 421x
  • 12
Je dobre, že sa panelové bytovky zateplujú...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Je dobre, že sa panelové bytovky zateplujú...

Majitelia bytov tak časom ušetria na kúrení, čo bude stále väčšia položka. A v neposlednom rade aj bytovky stratia povestnú šedivosť a dostanú nový farebný šat.

  • 9. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 704x
  • 23
Aj takíto sú...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Aj takíto sú...

....poniektorí  psíčkari :Boli sme sa so ženou okúpať na priehrade v Bukovej pri Trstíne, alebo pri Trnave, ak chcete. V týždni tam nebýva príliž veľa ľudí, takže je to v celku znesitelné. Ale nechcem robiť reklamu ani anti reklamu ani Bukovej ani službám...

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 411x
  • 33
Politickí jasnovidci...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Politickí jasnovidci...

...Ani som nevedel. že na Slovensku máme toľko jasnovidcov, hlavne politických. Na blogu sa priam rozmnožili, ako huby po daždi. Po vojne je každý generálom a v politike to asi platí dvojnásobne...

  • 29. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 597x
  • 54
Je po voľbách....

Luboš "El-Bosko" Minárik

Je po voľbách....

...A my, či chceme, alebo nie, by sme sa s tým mali zmieriť.Naša úloha voliča sa skončila... asi definitívne. Už sme momentálne nepotrební, asi až do budúcich volieb...

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 095x
  • 4
reklama
Parkovanie - večný problém?!?

Luboš "El-Bosko" Minárik

Parkovanie - večný problém?!?

Určite to väčšina z Vás pozná zo svojho okolia... Nechcem písať o nezaparkovaní v centre mesta, ale o parkovaní na sídliskách. A postupom času začína byť problém viac vypuklejší...

  • 16. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 304x
  • 11
Nechcel by som takého...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Nechcel by som takého...

...zamestnanca, akého so mal tú česť vidieť včera ráno v jednom super - či hyper markete, keď som si bol kúpiť niečo na desiatu...

  • 30. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 440x
  • 21
Dosť bolo...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Dosť bolo...

...politiky, politických diskusných fór a debát, predbiehanie sa politikov v sľuboch smerom k nám, potencionálnym voličom, sľubovania všetkého možného aj nemožného. Už ma to nebaví počúvať - pozerať a zaoberať sa tým. Už sa mi žiada niečo obyčajné, ľudské, čo sa možno naozaj týka každého človeka...

  • 11. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 13
Nikto nemá čas ...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Nikto nemá čas ...

...Túto poznámku počujeme skoro všade a od každého a pri tom je času dosť a všade. Iba my si myslíme, že ho je nedostatok...my totiž čas akosi na nič nemáme... alebo máme ...Skúsme sa pozastaviť, trošku času nájsť a zistíme ... že ...

  • 29. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 840x
  • 8
Videné - počuté...žasnem...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Videné - počuté...žasnem...

...Včera večer som pri prepínaní programov prepol aj na program tv. Markíza...práve vysielali politický ring odvekých rivalov na našej politickej scéne - Dzurinda - Fico...Neveril som vlastným ušiam, čo všetko som za krátku chvíľu počul...

  • 28. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 576x
  • 18
reklama
Každý nás chváli...je nám zle ???...alebo ružové okuliare...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Každý nás chváli...je nám zle ???...alebo ružové okuliare...

...Čo vyjadrenie o Slovensku v zahraničí - to chvála...čo ukazovatele - to jedni z najlepších...Vonku, za hranicami, nám pomaly závidia, čo všetko sme ako krajina dosiahli...

  • 27. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 054x
  • 22
Bezdomovci...alebo tzv. bezdomovci

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bezdomovci...alebo tzv. bezdomovci

Skončila zima.... a nejako sa o nich prestalo hovoriť, akoby prestali existovať. Ale sú. A sú rôzni...Aj takí...aj takíto...

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 288x
  • 9
"Odkaz budovateľom ciest..."

Luboš "El-Bosko" Minárik

"Odkaz budovateľom ciest..."

...Tento by sa mal týkať cestárov,čo stavajú nový úsek dialnice medzi Považskou Bystricou a Žilinou...

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 103x
  • 16
Separovaný odpad - načo nám je...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Separovaný odpad - načo nám je...

Všade sa o ňom hovorí - je hlavnou témou ochrany životného prostredia, ochranárov, ekológov, novinárov, možno mnohých z nás...

  • 15. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 466x
  • 8
Aj zlá reklama je reklama...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Aj zlá reklama je reklama...

Bol som na služobnej ceste v Žiline, na hokejovej extralige...

  • 15. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 222x
  • 9
reklama
Rozprávku...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Rozprávku...

O Troch grošoch pozná hádam každý.

  • 6. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 872x
  • 3
Ženy v obchode a za pokladňou...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Ženy v obchode a za pokladňou...

Cestou z práce, som sa stavil v jednom hypermarkete, aby som nakúpil nejaké drobnosti do domácnosti, doplnil chladničku...Veď to všetci poznáte, vždy niečo treba niečo doplniť - moja žena to necháva na mňa, aspoň má o jednu starosť menej, aj tak ich má dosť na svojich pleciach...

  • 5. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 247x
  • 17
Nechcel som veriť vlastným očiam...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Nechcel som veriť vlastným očiam...

...alebo čo dokáže veľa vody....V sobotu sme boli spolu so ženou na krátkej návšteve mojich rodičov, bývajúcich v Častej, tej, ktorá sa spomína v súvislosti so zasadaniami vlády a parlamentu, kde trávia dovolenky ich členovia... Tentoraz to však nebude v súvislosti s nimi...

  • 3. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 008x
  • 11
Nejde mi to do hlavy....

Luboš "El-Bosko" Minárik

Nejde mi to do hlavy....

...alebo som nechápavý. Pred pár hodinami som sa vrátil z hokejovej Nitry, kde sa konali ďalšie zápasy T-com.- Extraligy. Dnes to bolo so Žilinou, ale v samej podstate problému, s ktorým sa chcem s vami podeliť na protivníkovi  a  mieste ale vôbec nezáleží...Môžeto byť hocikde na Slovensku....

  • 26. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 878x
  • 3
Uhol pohľadu

Luboš "El-Bosko" Minárik

Uhol pohľadu

Včera som sa pracovne zúčastnil odovzdávania výročných cien Akadémie populárnej hudby Aurel 2006 v Žiline.Z môjho pohľadu som ocenil fakt, že sa takéto podujatie konalo mimo Bratislavy, teraz to bolo v Žiline, ale v podstate to s mojim postrehom vôbec nesúvisí...

  • 23. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 666x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu