reklama

Už dávnejšie som chcel reagovať...

...na poznámky našich politikov a poslancov, bez rozdielu, či patria k opozícii, alebo koalícii...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
nie každý ho má doma...
nie každý ho má doma... (zdroj: Internet)

Sú to hlavne poznámky typu - občania nájdu všetky informácie na internetovej stránke...

- všetko čo chcete vedieť - dozviete sa na internete...- tlačivá si stiahnite z internetu...a podobne.

Obrázok blogu

 

Aj teraz som to započul vo vysielaní politickej debaty na STV - mám tv. pustený, ako zvukovú kulisu, tak som odbehol reagovať - nebudem predsa nadávať televízoru...

Obrázok blogu


Páni totiž zabudli, že bežní občania "nefasujú " každé 4 roky nový počítač do rodiny, ba počítače vôbec "nefasujú", ak ich chcú mať, tak si ho musia kúpiť a za vlastné...takže ho nevlastní bežná rodina, najmä ak je problém so zamestnaním. A kto môže využívať internet v práci - ten má recht a výhodu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Tiež zabudli, že Slovensko je čo sa týka využívania a cien internetu v domácnostiach niekde na konci...

Tak nerobte si z nás dobrý deň, aj keď dnes sa vonku konečne vyčasilo a vyzerá to na ozajstný nástup jari...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu