reklama

Spomienka na detstvo...

Je niekoľko minút po jednej hodine v noci a ja som práve dopozeral na Tv. Prima jeden z filmov môjho detstva - poľský film - Štyria tankisti a pes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
pes Šarik
pes Šarik (zdroj: Internet)

Na tento film si určite veľa mojich rovesníkov pamätá. Iste nás bolo viac, čo chceli mať doma psa Šarika.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

a všetci sme sa hrávali na tankistov

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

- každý chcel byť iba nimi - nemeckých vojakov nemal kto hrať.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Bolo to obdobie bezstarostného detstva, bez rozmýšľania nad nezmyselnosťou vojny, aj keď hier na ňu sme sa hrávali dosť - na partizánov sa hrával vari každý - filmov v kinách bolo dosť. Bola to iná doba, boli to iné hry, než aké sa hrávajú dnešné deti.

Rád som si pozrel tento film...rád som si zaspomínal...Premýšlať nad ním sa dá teraz, keď človek nabral aké - také životné skúsenosti. Dnešnej mladej generáci ten film už možno nič nehovorí, nie je pre nich zaujímavý...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napriek tomu nebanujem, že som ho po rokoch znovu videl. Aj keď tak neskoro v noci a po rokoch si ho kľudne môžem pozrieť znovu.

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu