reklama

Vianočný minipríbeh...

Už som nedávno uverejnil na blogu zopár článkov o tom, že svoju pozemskú púť skončila naša obľúbená vlčiačka Axa. O tom, že stále chýba, sa nebudem rozpisovať - je to skrátka fakt /aj tak si myslíme, že pri večeri bola s nami, keď sme spievali pri stole Tichú noc.../

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
korely - nezbednice
korely - nezbednice (zdroj: autor)

Na zábavu a relax nám zostali naše dve korely. Oni tiež dostali svoj vytúžený darček - syn im kúpil bohatú tyčinku s rôznym zrnom a vitamínami pre operence, ako sú korely.

Po zavesení tyčinky som ich chvíľu pozoroval. Najprv si tyčinku akože nevšímali a predvádzali svoje akrobatické čísla po celej klietke, až perie lietalo. Také boli čulé, akoby ani večer nebol, ale jasný deň. No po chvíli sa do nej pustili - každá z jednej strany, aby sa im viac ušlo. Netrvalo dlho a z tyčinky zostalo iba holé drievko a na spodku voliérky skoro všetka tyčinka rozhádzaná naširoko, aby mohli súťažiť, ktorej sa viac ujde. A toho rôzneho frflania, miešaného s piskotom, čo pri tom zobaní vydávali, sa oplatilo počuť a sledovať. Pomaly som aj zabudol, že mám ísť večer ešte do práce - tak pri nich utiekol čas...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekto by povedal - veď sú to len vtáky, ale verte, aj oni majú niečo do seba...najmä, ak vedia, že o nich bude dobre postarané.../však, žena moja/

Prajem Vám ostatným blogerom príjemné prežitie zbytku Vianočných sviatkov a pohodu s vašimi rodinami a blízkymi, a ak ste majiteľmi nejakých tých domácich maznáčikov, tak aj s nimi...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu