reklama

Zopár obrázkov...

Syn bol s priateľmi minulý mesiac na krátkej dovolenke v Tatrách. Ukladal som mu fotky do počítača a zopár z nich ma zaujalo....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: Samo- Nokia 6280)

...a presvedčilo, že naše Tatry sú krásne v každom období. Podelím sa o zopár záberov s vami, aj keď povolenie syna nemám...snáď sa na mňa nenahnevá, ale škoda by bolo nepodeliť sa o tatranskú krásu v nádhernom jesennom slnečnom čase:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


To bolo zopár obrázkov z jesenných Tatier na osvieženie duše a pookriatie do studenej zimy, ktorá sa na nás chystá...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu