reklama

Už nemusím " závideť "

...Vám všetkým, ktorí máte kam chodiť na hríby /huby/ a skoro vždy aj prinesiete nejaký ten úlovok z lesa aj domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Včera v noci som sa vrátil zo služobky, a ako som vystúpil z výťahu na našom poschodí, udrela mi do nosa silná hubová vôňa. Pomyslel som si, že niektorý zo susedov bol niekde na hríboch, našiel a doniesol. Nebolo to tak. Tá prenikavá vôňa išla od nás. Najprv som si pomyslel, že naši "chlapci" boli niekde na Záhorí a našli. Pravda bola úplne iná. Moja žena "bola" na hríboch, našla a doniesla - z trhu krásne voňavé a zdravé...

Obrázok blogu


A zostalo jej ešte toľko síl, že v to odpoludnie a večer ich aj spracovala. Tie, ktoré sa jej pozdávali - pokrájala a dala na plechy sušiť a ostatné, ako správna gazdinká, pozavárala do pohárov - budú ako príloha, alebo aj pod mäso.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Pohľad jedna radosť, ale viem si predstaviť ten kus roboty za ňou. Keď končila bola už pomaly jedna hodina v nocil a priznala sa mi, že už pomaly padá na "nos" a viečka si "skoro" podopiera zápalkami...ale prácu s hubami si nechcela nechať na sobotu. To už má na pláne inú domácu robotu...

Ja ju obdivujem a len sa nestačím čudovať, kde tie naše ženy berú toľko síl na druhé smeny v domácnostiach... to ostáva pre mňa stále záhadou.

Asi je to tým, že ženy sú od prírody, čo sa domácnosti týka oveľa silnejšie, ako by sme si mi, páni ľudstva, dovolili pripustiť...

Preto sa im klaniam a dávam dolu pomyselný klobúk.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vám ostatným pekný deň a bohaté "úlovky", či už z lesa alebo trhov.

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu