reklama

Čo by na to povedala...

...protipožiarna inšpekcia, ak taká ešte existuje, alebo - čo vy na to???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu
(zdroj: autor - mobil Nokia 6020 - upravené)

...čo na to Obecný úrad v Častej?
...čo na to OÚ - životného prostredia v Pezinku?
...poslal som im to mailom, zatiaľ som odpoveď nedostal...






Ako "dar" mám takýto komín od susedov a akosi s nikým nechcú o tom diskutovať...

Obrázok blogu



...alebo mám "počkať" až niečo začne horieť - o smrade z komína ani nehovorím...
...a čo hovoria normy o stavbe komínov? - ich nezaujíma...

Obrázok blogu



...Som zvedavý, čo na to poisťovňa, ak to uvidia - keď je nová strecha, patrí sa aj starší dom poistiť...

Obrázok blogu



...najmä, ak je takáto možnosť vzniku požiaru...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



A to píšeme rok 2006 a nie je to rozprávka, ale skutočnosť...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu