reklama

Prišla nočná búrka...

Po úmornom horúcom dni prišla včera v noci do Bratislavy búrka. Taká riadna, letná. Síce veľa nenapršalo, ale sa aspoň trochu ochladilo ovzdušie a dolo sa lepšie dýchať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

...Práve som dočítaval blogy. Vonku krúžila všade naokolo, sem - tam bolo počuť slabé zaburácanie hromu v diaľke, obloha bola bičovaná bleskami ako v nejakom nočnom horore od Hitchcocka, keď tu zrazu tma v celej našej štvrti, len zopár núdzových svetiel na schodiskách v niektorých okolitých panelákoch a osvetlenia hlavnej cesty...
Stíchlo vtáctvo, vrčanie chladničky, mrazničky. Utíchli vetráky počítaču, zhasli svetielka displejov...
Skrátka - "ticho a tma" prerušované stále častejšie svetlom bleskov na oblohe a tichým burácaním hromov niekde v diaľke.
Mám rád nočné búrky, rád sa na ne pozerám z okna, najmä blesky - ani jeden rovnaký, každý iný, každý zvláštny, každý dávajúc na vedomie svoju silu a svoju krásu... a potom ten vzduch s množstvom pobúrkového ozónu...len z hlboka dýchať a dýchať...
Potom som si na chvíľu pomyslel, čo bude s informáciami v počítači, keď ním v noci tak odrazu seklo a my sme ostali bez prúdu. Našťastie sa nič nestalo, ako vidíte počítač sa zobudil do nového, slnkom zaliateho rána bez problémov a ja s ním, motory chladničiek a mrazničiek si veselo vrčia ďalej, displeje na prístrojoch svetieľkujú a život ide ďalej...
Dnešné ráno je krásne slnečné, určite bude taký aj celý deň - slnečný, teplý až horúci, ako bývajú dni po búrkach.
Mám rád takéto rána a dni, keď je slnečno, človek má hneď lepšiu náladu, pozitívne myšlienky a ľudia sa budú na seba iba usmievať a nie mračiť, ako keď je sychravo...
Takže krásny deň všetkým a usmievajte sa, nič nás to nestojí a predsa to stojí za to...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu