reklama

Čože je to päťdesiatka...

...nie práve najlepší titulok, ale tak sa spieva v jednej známej zľudovelej pesničke. Možno to ani na blog nepatrí, ale po včerajšku si tú pesničku môžem dovoliť zaspievať aj ja...a musím s ňou súhlasiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu
(zdroj: ja sám)

Voľakedy som si myslel, že "50-roční =starí"...nie je to pravda. Človek je tak starý, ako rozmýšľa a koná a nie podľa veku. Ja si niekedy sám sebe pripadám ako -násť ročný, až sa sebe čudujem.
A vidím to aj okolo seba - "starých mladíkov a mladých starcov". Tých prvých obdivujem a chcel by som raz taký byť, tým druhým nezávidím a svojim spôsobom ich aj ľutujem a som rád, že nie som taký...
Život má byť o radosti a eláne z neho a nie o mávnutí rukou mňa sa nič netýka.
Dcéra mi dala včera otázku ako to všetko stíham - robotu ,záhradu, prerábku domu ešte aj blogovať...Zamyslel som sa, a hovorím jej - do roboty musíš, záhrada nás s mamou baví, prerábku sme si vymysleli s mamou, kým ešte môžeme a blogovať - raz skúsiš a alebo ťa to chytí, alebo prestaneš...Súhlasila so mnou, možno aj skúsi...
Vlasne všetko oklo nás je o jednom - či sa nám chce a máme chuť niečo možno aj navyše urobiť.
A to prajem všetkým blogerom- vlasne by som ani nemusel - oni to už robia tým, že blogujú, čítajú, reagujú...
Aj tak tak prajem všetkým veľa chuti a nápadov...veď keby všetci blogovali, bolo by snáď menej znechutených a znudených ľudí okolo nás...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu