reklama

Nočný mesiac...

Neviem prečo, ale asi som dnes v noci zle spal...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Zobudil som sa - na nočnú hodinu dosť svetla - a to si mesiac svietil nad Dúbravkou.

Celkom sa mi to páčilo, tak sa s vami o to delím:

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Tak niekomu dobrú noc a niekomu dobré ráno...

Luboš "El-Bosko" Minárik

Luboš "El-Bosko" Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...človek, ktorý si všíma život okolo sebaa pokúsi sa skladať čriepky do celku, vidí a počuje, počká a pokúsi sa o tom napísať...či sa mubude dariť - uvidíte - posúdite - dáte vedieť... Zoznam autorových rubrík:  Priniesol sám život...Môj názor - neberte mi ho...Toto som videl - zažil...Spomienky - ako také...O nás - o vás...Úvahy a zamyslenia...Psí pohľad na životRodinaSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu